divendres, 3 de setembre del 2010

Xerrem, hablamos, talk?

Hola xente!!

Vull fer una comunicació, sí, sé que si la fes al feisbuk tindrà més respostes, però no estic gaire interessada amb aquest espai... així que aquí us comunico... em queda una setmaneta a Brissie!! I una setmaneta a Oz!! Què cap a on vaig el dijous vinent?? Doncs a vooolar!! Si! literalment! i sí, amb avió que he aprés mooooltes coses rulant pel món però no encara a volar... sniff!! Bé, al kit, volant, volant arribaré a KL (Kuala Lumpur), si altre cop!! Q com es que hi torno... molt fàcil! vaig a trobar-me amb la mama!!! yujuuu!! així que a partir del 13 de setembre estic amb ella tirada, fent realment vacances a una illeta del nord de malaysia, a Pulau (illa) Perhentian (aturada) Besar (gran)... així que tots aquells que vulgueu parlar amb mi és una bona oportunitat engegar l'skype per torbar-me connectada... fins dilluns més o menys em podreu trobar sobretot al vostre migdia començament de la tarda (horari català), dimarts i dimecres no està clar... i a partir del dijous no ho se ben bé, per això aprofito aquests dies, aquest finde!! vaa!! q tinc ganes de xerrar amb tu!! au, q vaig a contar això mateix en castellà...

Traduciendo lo anterior, aunque con otras palabras que no me gusta repetirme aunque sea en otra lengua... expongo que me voy de Australia en una semana, que volaré para Malaysia donde me vuelvo a encontrar con mi mamii!! yuujuu!! a pasar un mes de reales vacaciones en una isla del noreste malayo... y de ahí... ya se verá... pues bien, todos los que queráis hablar conmigo me quedan unos días que me podréis encontrar por el skype a eso de la hora de comer vuestra y al principio de la tarde... (lo más normal, a veces cuando estáis en pleno sueño yo tb estoy conectada..) esto hasta el lunes, martes y miércoles queda un poco en duda, pero no dejéis de intentarlo que quiero hablar contigo!! ale, ahora voy con el inglés...

I'm going to do the best i can with the message in english: in a week i'm leaving Brisbane and Australia. I'm going to meet my mum to Malaysia, to have a real holidays in an island in north est. Pulau Perhentian Besar is the name of this island... well, this message is for tell if u want talk with me, open the skype and still for a few days u can find me there. After wednesday will be difficult, but after september 13th almost impossible at least for an almost a couple of months... talk to u soon! i want it!!

See ya soon my friends, nos vemos gente, ens veiem xente!!
muuuak! (mwa!)