dissabte, 4 de setembre del 2010

Menjar, un plaer i necessitat a les mans de tothom

Us he parlat ja del Food Not Bombs (FNB), veritat?? Doncs estant aquí, la nocturna de la casa, a la 1:50h de la matinada, apareixen en Nick i en Justin (col·laboradors del FNB) portant menjar... m'encanta aquesta filosofia del compartir. A Turnstyle tenim organitzat per demà el pizza day i, of course, està tothom convidat així que els nois, que han tornat ha anar dumster diving ens han portat cosetes... :) i així demà tots feliços. Però no és només avui que gent apareix portant menjar... recordo l'Ahmed venint per deixar el pà, un noi (no recordo el nom :( portant un parell d'ampolles de llet i un dia els de la casa preguntant-se entre ells si sabien quelcom sobre el menjar que hi havia a la beranda... I altres cops, la gent que ve agafa menjar, sobretot quan acabem d'anar dumpster diving... M'en can ta!




Com deia i sentia l'Ange i jo, quina traquil·litat poder menjar tant com et vingui de gust...


Dada curiosa i impressonant que en Michael ens va dir l'altre dia:

Amb el menjar que es llença en un any a Austràlia es pot alimentar a 30.000 persones durant tota la seva vida!!




Jooo!! Ara no me'n vull anar, vull viure una temporada a Brisbane!! Melbourne em va agradar com a ciutat, però estic trobant una bona colla d'amics i coses a fer aquí a Queensland... :)