dimecres, 9 de juny del 2010

O sóc jo la que encara s'està coent...

Aquest post el faig en català. I'm going to write this post in catalan, I need it!

No se ni per on començar. Potser puc dir que sóc una mica desastre... tan se val si sóc a casa o a uns quants milers de quilòmetres, supos que segueixo essent jo. I qui és jo? Gran pregunta. Cal que em posi filosòfica?? Goyo, perdona'm però ara em fa una mica de mandra ser filosòfica... Tot va genial, no us preocupeu. Simplement són aquelles coses que em proposo fer i o les faig al darrer moment o les acabo no fent... i tinc uns quants exemples... això no pot ser així, no hauria de seguir així!! Diríem allò de 'es que no tinc temps' però no sé si m'ho acceptaríeu, i no és veritat, of course! Sóc mandrosa, a vegades més del que voldria... ja està fet, he tingut el pensament de vinga, des d'ara canvio, si em proposo fer quelcom, intentar no deixar-ho per l'últim dia... ser constant amb alguna cosa. Amb això que sóc de viatge no faig res massa en concret. Tinc cosetes a fer, però les deixo a dins, serà que s'estan coent?